جزئيات انتشار بازي Lethal League Blaze PS4 كمپاني Team Reptile

۲۶ بازديد

بررسي بازي Lethal League Blaze

كمپاني Team Reptile در نهايت تاريخ انتشار بازي Playstation ۴ Lethal League Blaze را مشخص كرد. اين بازي قرار است در تاريخ ۲۴ اكتبر ( ۲ آبان) براي استيم و در بهار سال ۲۰۱۹ براي پلتفرم هاي پلي استيشن ۴، ايكس باكس وان و نينتدو سوييچ عرضه شود. نكته ­اي كه در اين بازي وجود دارد اين است كه شما در اولين مسابقه­ ي رقابتي Lethal League Blaze فكر مي ­كنيد كه توپ از اين سريع تر نمي­تواند برود.
معمولا زماني كه يكي از بازيكنان با شدت بچرخد و به توپ ضربه بزند كه صداي حاصل از آن باعث لرزش زمين مسابقه گردد و تمام محيط بازي به يكباره به رنگ قرمز درآيد توپ به سرعتي كه حتي قابل رؤيت نيست حركت مي­كند و پس از آن، بازيكن مقابل كه ضربات خود را كاملاَ زمانبندي كرده است، با انجام حركاتي باعث مي­ شود تا صداي مهيب ­تري فضاي مسابقه را پر كند و طوري به سر كاراكتر ضربه بزند كه از صفحه خارج شود. پس همانطور كه گفتيم، Lethal League Blaze هميشه مي­تواند سريعتر باشد.
بازي Lethal League Blaze، با به همراه داشتن تركيبي از مبارزه و نوعي ورزش در كنار هم از جذابيت خاصي برخوردار شده است. در يك محيط محصور، شما و سه تن از حريفان خود، ضربات تندي را به توپ وارد مي ­كنيد، و هربار كه به توپ ضربه مي ­زنيد بر سرعت آن افزوده مي ­شود. تنها آخرين بازيكن اين مسابقه نسبت به آسيب توپ محفوظ مي­ ماند. پس تا زماني كه افراد ديگري در اين مسابقه حضور دارند، شما در معرض خطر هستيد. اين بازي دنباله روي بازي Lethal League 2014 مي ­باشد كه تركيب عجيبي از ورزش بيس ­بال و مبارزات خياباني را نشان داد.
از نظر قاعده­ ي كلي يكسان هستند، اما تغييرات كوچكي نيز اعمال شده است، از جمله كيفيت تصوير ۲٫۵ بعدي، موسيقي عجيب و غريب و يكسري تغييرات مكانيكي كه بازي را بيش از پيش لذت­ بخش كرده است. اگر تازه وارد هستيد، در عرض چند دقيقه نحوه ­ي بازي با آن را خواهيد فهميد، چرا كه هيچ دكمه ­ي پيچيده­ و سختي براي به خاطر سپردن ندارد: كافي است كه نزديك توپ شويد و به آن ضربه بزنيد، زاويه ­ي ضربه ­ي خود را با پريدن و يا هدف ­گيري به وسيله ­ي ماژول سمت چپ جوي استيك تغيير دهيد.
شما همچنين مي ­توانيد به طور موقت از سرعت توپ بكاهيد، براي ضربه زدن آسانتر توپ را به هوا پرتاب كنيد و سپس ضربه بزنيد و يا توپ را در ميان هوا بقاپيد و به سرعت پرتاب كنيد. لذت بازي Lethal League به مهارت در زمانبندي اين حركات ساده مي ­باشد. وقتي به توپي كه به سرعت در حال حركت است ضربه مي ­زنيد، كاراكتر شما براي لحظه ­اي غير قابل حركت مي­شود، و نوار پايين صفحه نمايش به شما نشان مي­ دهد كه چه زماني توپ دوباره شروع به حركت مي ­كند. اين حقه براي اين است كه تشخيص دهيد كجا و در چه زماني حريف شما به توپ ضربه خواهد زد تا بتوانيد يك ميلي ثانيه زودتر به ضربه ­ي حريف خود پاسخ دهيد.
شما مي­ توانيد سه نفر از دوستان تازه وارد خود را به اين بازي بياوريد و لحظات خوشي را با آن­ ها در مسابقه ­ي مجاز براي همه سپري كنيد، اما كنترل در آن كمي سخت است: شما ممكن است ۵۰ ساعت بازي كرده باشيد اما هنوز هم رقيبان آنلاين شما را شكست مي­دهند. هر كدام از ۱۳ كاراكتر بازي، كه سه نفر از آن­ ها جديد هستند، توانايي­ هاي بخصوصي دارند، و شما بايد ياد بگيريد كه چه موقع از آن­ ها استفاده كنيد.
براي مثال: مرد آبنباتي خندان (Candyman) مي­ تواند توپ را به گونه ­اي ضربه بزند كه بعد از اصابت با ديوار، از طرفي ديگر به حريف برخورد كند. شما مي­ توانيد به صورت آنلاين و يا لوكال (حضوري) با دوستان خود دوئل، بازي چهار نفره­ ي مجاز براي همه، بازي ­هاي گروهي دو به دو، و يا ميني­ گيم­ هايي با مضمون واليبال بازي كنيد.

مركز خريد دات كام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.