ورود iDol Home اسپيكر هوشمند هوآوي

۱۵ بازديد

هواوي قصد دارد اسپيكر هوشمند iDol Home را روانه بازار كند.

اينكه ببينيم هواوي در حال قدم نهادن در ميان توليد كنندگان اسپيكر هاي هوشمند است با توجه به اين موضوع كه بازار اين توليدكنندگان هر روز در حال رشد ميباشد دور از ذهن نيست. رشد چشم گير هواوي در بازار گوشي هاي همراه خود گوياي توانايي آن در به دست گرفتن بازاري چون اسپيكر هوشمند نيز مي باشد. با توجه به اخرين گزارش هاي رسيده اين اسپيكرها با نام تجاري iDol Home ورود خود را اعلام خواهند كرد. 

چنديست كه شركت هواوي با نام گذاري محصولات خود شكل جديد از تبليغات را ارائه مي كند. اين نام گذاري ها در جهت معرفي بهتر كارائي هاي اين اسپيكر ها صورت مي گيرد و براي مثال نام تجاري iDol Home در تلاش هست تا عهنوان كند كه اين اسپيكرهاي صوتي هوشمند كه با صوت قابل كنترل مي باشند مي توانند دستياري مجازي براي صاحبان آنها باشند. 

دستيار مجازي در قالب اسپيكر هوشمند 

طبق گزارشات منتشر شده هواوي درصدد ساخت و توسعه ي يك دستيار شخصي است به  طور پيشرفته با صاحب خود خدمت مي كند ولي از آن جهت كه هنوز به طور كامل اماده سازي نشده است براي يافتن موقعيت مناسب خود و كمك به اسپيكر هوشمند براي كسب موفقيت در بازار نياز به زمان دارد. با توجه به اين كه اين كار قبلا توسط شركت هايي از قبيل آمازون، گوگل، سامسونگ و اپل صورت گرفته است دور از انتظار نيست كه هواوي نيز سعي در طي همين مسير داشته باشد. 

شركت‌هاي مطرحي ارائه اسپيكرهاي هوشمند مجهز شده به دستيار داخلي آمازون الكسا را در دستور كار خود قرار داده اند. پس آسان نيست كه  مطمئن باشيم تاهوآوي بتواند در اين بازار پرقدرت بر رقيبي آمريكايي غلبه كرده و شركت‌ها را مجاب به استفاده از دستيار مجازي خود كند.

مركز خريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.