جزئيات انتشار بازي Dying Light 2 PS4 كمپاني Ian Dransfield

۲۴ بازديد

بازي پلي استيشن ۴ Dying Light 2: پيش­نمايش، اخبار، تريلرها، تاريخ انتشار و ديگر جزئيات

در اين بازي تمركز اصلي بر مبارزات پاركور و غواصي قرار دارد، و شركت توسعه دهنده قول داده كه هر ماموريت شانس­هاي بسياري را براي نحوه­ي ادامه­ي بازي در اختيار شما قرار خواهد داد كه منجر به نتايج مختلفي در داستان مي­شوند.

پيش­نمايش بازي Dying Light 2 توسط Ian Dransfield

آيا در اين بازي زامبي وجود دارد؟ خوب به نوعي وجود دارند، اما در اين بازي، درست مثل سري­هاي قبلي، انتظار مي­رود كه آن­ها “آلوده” باشند. اما زمان كمي براي تشخيص آنها در دنيايي وجود دارد كه پر از ويروس است و بيشتر جمعيت آن يا مرده اند، يا در حال مرگ هستند و يا روح و گرسنه هستند.

بازي اصلي Dying Light براي مدتي تحت بررسي بود، و در نهايت خود را به بنياني قوي از حمايت و جلب اعتماد تبديل كرده و راه خود را براي ورود به مجموعه بازي هاي بازيكنان ايجاد كرد.

تعجبي ندارد كه بازي Dying Light 2 Playstation ۴ از نقطه­اي كه بازي اصلي تمام شده بودف شروع شود – اگر به طور سطحي بررسي كنيم اين روند كاري بسيار معمول است: شما در شهري پر از افراد آلوده و دشمن (و همچنين برخي انواع دوستانه­ي آن­ها) بدنيا آمده­ايد، مي­توانيد كشف كنيد و  ماموريت­هاي متناسب با خودتان را كامل كنيد، و حتما بايد هنگام شب مخفي شويد.

با اين حال، در اين زمان گروه ديگري نيز وجود دارد: پاركور به معناي واقعي كلمه دوبرابر شده است، تعداد حركت­ها و تحركات موجود براي بازيكنان نيز دوبرابر شده است. اين بازي با سيستم پازل پاركوري پشتيباني مي­شود، كه لازم است بازيكنان با دقت از مهارت­هاي پريدن و آويزان شدن خود استفاده كنند و مسيري كه بايد طي كنند را هم مد نظر قرار دهند.

سيستم پازل پاركوري كه به ما نشان داده شد، عناصر ديگري نيز در بر داشت كه به روز رساني شده بودند – اشيايي با مدل سازي فيزيكي واقعي. اين بدان معني است كه چيزهايي مثل طناب، مانند طناب واقعي عمل مي­كنند – و اين به اين معني است كه زماني كه شما از مجموعه­اي از پنجره­ها در حال فرار از چيزي هستيد كه شما را تعقيب مي­كند، مي­توانيد با استفاده از طناب، از او فرار كنيد كه بسيار شگفت انگيز است.

گفته شده چيزهايي كه در اين بازي شما را تعقيب مي­كنند نيز ارتقاء پيدا كرده اند. ارواح باهوشتر از قبل خواهند بود، و در نتيجه نسبت به تهديدهايي كه قبلا در روز مي­شدند، بهتر عمل خواهند كرد، احتمالا شما بخواهيد در طول شب و زماني كه خورشيد درخشان نيست، از شر آن­ها خلاص شويد. ولي اين بدان معني نيست كه در طول روز در امنيت هستيد.

در نهايت و پس از گذراندن ماموريت­هاي سخت و گذشتن از چند روز اول منطقه كاملا تغيير مي­كند، آب به فراواني در دسترس خواهد بود و سازه­هاي جديد مانند آسانسور، بازيكنان را راحت­تر جابجا مي­كنند. اما اين روي سطح است و در زير چيزهايي شيطاني تري وجود دارند.

مركزخريد دات كام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.