جزئيات انتشار بازي Control XBox One كمپاني Remedy Entertainment

۲۰ بازديد

جزئيات انتشار بازي Control XBox One كمپاني Remedy Entertainment

جزئيات انتشار بازي Control XBox One كمپاني Remedy Entertainment

استوديوي Remedy كه خالق آثار منحصر به فرد Alan Wake و Max Payne است در نمايشگاه E3 در سال ۲۰۱۸ خبر از انتشار آخرين بازي مرموز و فضايي به نام Control دادند. آثار قبلي نام برده شده براي كنسول هاي نسل هفتم وهشتم منتشر شده بودند. اين بازي قابليت اجرا بر روي كنسول هاي Xbox One,PS4,PC را دارد در ۲۷ ماخ اوت منتشر خواهد شد. اين باز ي با كد P7 در نمايشگاه رونمايي شد.
با توجه به رونمايي اين بازي در نمايشگاه E3 مي توان به عظمت آن پي برد.در يك چشم انداز مي بينيم كه بازي Control شما را در غالب Jesse Faden به عنوان رئيس اداره فدرال يك سازمان محرمانه دولتي كه پديده هاي فراطبيعي را بررسي مي كنند، قرار مي دهد. شما بايد با يك نيروي مخالف به نام The Hiss كه داراي عوامل FBC است به مبارزه بپردازيد و آنها يا در مقابل شما در حال مبارزه اند و يا با حالت تعليق در فضا ، پس بايد حسابي حواستان را جمع كنيد.
دفتر مركزي FBC، The Oldest House نام دارد كه ساختتماني مدرن مي باشد و هچون يك پازل دائما در حال تغيير است و كل بازي در همين مكان اتفاق مي افتد. در واقع بازي ايكس باكس و پلي استيشن كنترل خارج از انتظار شماست. به عبارتي سبك و توسعه شوتر هاي خطي به اين دليل در Remedy Entertainment شناخته شده است كه در واقع شما يك تجربه را به صورت رايگان كسب مي نمائيدكه بيشتر با Castlevania اثر Alen Wake شباهت دارد.

جزئيات انتشار بازي Control XBox One كمپاني Remedy Entertainment

جزئيات انتشار بازي Control XBox One كمپاني Remedy Entertainment

در اصل به جاي كاوش در يك قلعه تاريخي، شما به يك سازمان دولتي محرمانه تحت كنترل FBC كه داراي ستون هاي متغير است وارد شده و يكي از اعضاي ديگر اين سازمان را كه به وجود آمورنده اين حالت پازلي در ساختمان است را كه همان The Hiss مي باشد، از بين مي بريد. ماجرا از اين قرار است كه Jesse Faden پس از دوران كودكي تروماتيكي كه تجربه كرده است، به قابليت هاي مرموز خود پي مي برد و به دنبال پاسخ به سوالاتي كه از گذشته به دنبال آنها بوده است به اداره كنترل فدارل مي رود .
و هنگامي كه به The Oldest House مي رسد، ناگهان توسط يكي از نيروهاي امنيتي به نام The Hiss شناخته مي شود و همين امر سبب مي شود كه مدير فدرال Zachariah Trench (James McCaffrey) را به قتل برساند و مسئوليت اداره و كاركنان آنجا را برعهده گيرد. در همين اثني Jesse يك سرويس اسلحه را كشف مي كند كه داراي قدرتي ماورالطبيعي است كه با مراسمي اسرارآميز برنده آن انتخاب مي شود. با توجه به قوانين اداره Jesse به عنوان مدير ابقا مي شود و به يكباره تصميم مي گيرد كه نظم را به FBC باز گرداند و The Hiss را شكست دهد. در اين راه دكتر Casper Darling (Mattew Porretta) همچون يك روحاني او را هدايت مي كند. هنوز هم در اين بازي حالت تيراندازي وجود دارد. البته اين بار با ترفندهاي سينمايي فوق العاده كه شخصيت اصلي Jesse Faden از آن برخوردار است.
او با استفاده از قدرت هاي فراطبيعي Telekinetic و اسلحه تغيير شكل دهنده جهت كنترل دشمنان خاص براي اعزام به مبارزه با همكار اسبق خود، آماده مي شود. هر دو شخصيت نياز به تعادل در استفاده از سلاح هاي خود دارند. براي اينكه بتوانند سلاح خود را ارتقا دهند بايد اشيا مختلفي كه حاوي قدرت هستند را پيدا كنند. گفتيم كه تمام بازي در دفتر مركزي FBC اتفاق مي افتد . اين مركز از نماي بيرون به نظر ساختماني كهنه و قديمي است.
كه در منهتن قرار دارد. اما هنگامي كه از آستانه ورودي آن عبور مي كنيد به ناگاه با دنيايي شگفت انگيز رو به رو مي شويد. به عبارتي The Oldest House يك مكان كسب قدرت مي باشد. كارگردان Anna Megill روايت مي كند كه: بازي است كه در هر آن شما شگرفي را در آن شاهديد، تغييرات و Kaleidoscoping شما را به دنيايي متمايز در اين مكان خواهد برد.
شما احساس مي كنيد كه در حال پياده روي هستيد و در جاهاي بسيار عجيب و غريب سير مي كنيد كه حتي يك لحظه هم نمي توانستيد تصور كنيد كه در اين ساختمان قديمي در منهتن وجود داشته باشد. اين بازي با الهام از حوادث ماورالطبيعه ساخته شده است.
در جايي شبيه به يك رنگين كمان عوامل FBC كه متعلق به The Hiss هستند قرار دارند در آنجا او عوامل را به موجوداتي غارتگر مبدل مي كند. انهدام در يك ساختمان گنبدي شكل انجام مي شود و ساكنان آن محل به خوبي به موجوداتي عجيب و غريب تبديل مي شوند. در حالي كه Magill به صراحت اين موضوع را ابراز نكرد به نظر مي رسد The Oldest House تاثير بسزايي از House Of Leaves نوشته Mark Z .Danielwski پذيرفته است .
كه در آن خانه اي مرموز كه داخل آن به مراتب بزرگتر از ظاهر آن است، وجود دارد. چنين تنظيماتي نشان مي دهد كه چرا Remedy براي اين بازي در نظر گرفته شده است. بازيكنان در اين بازي مي توانند زمان و چگونه ظاهر شدن داخل ستاد FBC را انتخاب كنند كه هيچ شباهتي به بازي هاي ديگر ندارد. بازي هاي ديگر از ابتدا تا انتها بازيكن بايد يك بازي مشابه را انجام دهد. در سبك كلاسيك Metroidvania بسياري از اسرار پنهان در زمينه و درب هايي را مي بينيم كه شما تا زماني كه دسترسي به يك قابليت نداشته باشيد نمي توانيد آن را باز كنيد.
ولي در اين بازي اين خصوصيت وجود ندارد. در اين زمينه Megill گفت كه استوديوي Remedy به اين خاطر او را به اين بازي آورده است كه بازي را از حالت روايي خارج كند. او گفت همه ما براي اين، اينجا هستيم. در واقع Remedy مي خواهد بازي Control را در گيم پلي هاي بيشتري منتشر كند و اين كار را با بردن بازيكنان به مرحله بعد آن هم زماني كه در حال انجام بازي هستند انجام مي دهد.

جزئيات انتشار بازي Control XBox One كمپاني Remedy Entertainment

جزئيات انتشار بازي Control XBox One كمپاني Remedy Entertainment

ما مجبور نيستيم چگونگي ساخت چرخ را همچون يك داستان روايي توضيح دهيم.همچنين Megill متذكر شد كه روش Remedy رويكردي غير روانشناختي دارد. به جاي آن كه هر فصل از گيم پلي به اندازه يك سكانس طول بكشد، Remedy به طور چشمگيري آنها را كاسته است و بدين صورت آن ها بخش بزرگي از تجربه شما را تشكيل نمي دهند. حتي شما مي توانيد آنها را در قسمت بالاي گيم پلي خود قرار دهيد.
در اصل همچون Quantum Break كه قسمتي از نمايش تلويزيوني به صورت زنده تلويزيوني به هر بخش اضافه شده بود. او همچنين افزود استوديوي Remedy بيشتر سعي دارد كه بازيكنان به بازي بپردازندو نه اينكه يك بازي سينمايي انجام دهند. در واقع خود بازيكنان راوي مبارزات باشند و به اكتشاف بپردازند. او هشدار داده است كه قصد نداريم كه بازيكنان به صورت دستي بازي را به دست گيرند. علاوه بر اينكه مبارزه اي چالشي داريم روايت داستان هم همين گونه است.
نظر ما اين است كه بازيكنان بايد از ذهن شان استفاده كنند و تنها ادامه دهنده يك بازي از پيش تعريف شده نباشند. در واقع هر بازيكن دركي متفاوت از بازي داشته باشد. بازي پيشرفت خود را خواهد داشت اما تفاسير از بازي متفاوت خواهد بود . اين دقيقا همان چيزي است كه ما مي خواهيم. طبق نسخه پيش نمايشي كه من مشاهده نمودم به نظر مي رسد كه بازي Control قصد دارد ديدگاه خود نسبت به بازي هاي ويدئويي كه سبك سينمايي دارند را اصلاح نمايد.
اين بازي مي خواهد با آوردن عناصر آشنا از استوديوي قبلب و با ايجاد سورئاليزم تا سطح كوانتومي تمامي اسرار را بشكافد .در واقع در پي شكستن قئانين علمي مي باشد. چيزي تا انتشار اين بازي شگفت انگيز براي پلي استيشن ۴ و ايكس باكس وان و PC نمانده است و با انتشار اين بازي تمامي اين عجايب را خواهيم ديد. در اينجا نيز استوديوي Remedy همچون قبل از ديدگاه شخص ثالث به ارائه بازي مي ـپردازد كـه تـوسط Northligh Engine كـه بـه ايـن اسـتـوديـو اخـتـصاص دارد سـاخـتـه شـده اسـت.
دشمناني كه با نيروهاي فراطبيعي كنترل مي شوند در سرتاسر بازي مخفي شده اند. پس پيشنهاد مي كنيم از سيستم سفارشي سازي به جاي شخصي استفاده كنيد. سطح سلامتي در بازي Control به طور خودكار شارژ نمي شود و بايد دشمنان را از بين ببريد تا بتوانيد سطح سلامتي خود را بالا ببريد. برخي از مناطق شناخته شده در بازي را مي توانيد به عنوان نقاط كنترل در نظر بگيريد كه به سرعت شما در بازي كمك مي كند .
چرا كه از آنجا مي توانيد نقاطي كه از دشمن پاكسازي شده اند را شناسايي كنيد. بر اساس سطح بازيكنان ،شرايطي فراهم شده است كه از سيستم AI براي كنترل تعامل با دشمنان از آن مي توان استفاده نمود. مي توانيد براي خريد بازي پلي استيشن ۴ با دريافت بهترين قيمت PS4 با ما تماس بگيريد .

مركزخريد دات كام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.