انتشار تصاويري از Project Zero پروژه در حال ساخت بازي Dreams PS4

۱۷ بازديد

انتشار تصاويري از Project Zero پروژه در حال ساخت بازي Dreams PS4

انتشار تصاويري از Project Zero پروژه در حال ساخت بازي Dreams PS4

عليرغم اين كه Beta براي مدتي كوتاه از نظرها پنهان بوده است، سازندگان خلاق آن شروع به ساخت FPS جديدي همراه با Dreams نموده اند.اخيراً شاهد عدم توافق NDA براي اجراي بازي هاي بعدي Media Molecule بوديم ولي هم اكنون اين استوديو در حال ساخت بازي بي نظيري است. در حالي كه تاكنون در پروژه Dream شاهد قهرمانان زيادي بوده ايم ولي هم اكنون شخصيت Zero بازي را به حالت اول شخص در اختيار بازيكنان قرار خواهد داد و به نظر مي رسد به زودي شاهد اين بازي شوتر خواهيم بود.
تا بدين لحظه اطلاعات زيادي راجع به بازي شوتر اول شخص Zero در اختيار كسي قرار نگرفته است. اما آنچه در تصاوير رونمايي شده مشاهده مي شود تجربه اي بي نظير را نويد مي دهد. نور پردازي، بافت و ديگر ويژگي هاي گرافيكي كاملا بي نظير هستند به خصوص وقتي مي دانيم كه اين بازي قرار است در يك بازي ديگر آن هم بازي Dreams اجرا شود. سازنده اين بازي اعلام كرده است كه شديداً مشغول ساخت اين بازي مهيج هستيم و اميدواريم كه به زودي آن را به اتمام برسانيم و اين تجربه بسيار لذت بخشي خواهد بود.

انتشار تصاويري از Project Zero پروژه در حال ساخت بازي Dreams PS4

انتشار تصاويري از Project Zero پروژه در حال ساخت بازي Dreams PS4

البته زمان اين موضوع را به شما ثابت خواهد كرد. در حال حاضر بازي Dream با وابتگي شديد به beta در حال اجرا بر روي پلي استيشن ۴ مي باشد و اميدواريم كه به زودي امكان تجربه اين بازي براي بازيكنان كنسول هاي ديگر نيز فراهم شود. اكنون بازي zero توسط خالق اين اثر Prometheus ، در حال توسعه مي باشد و به زودي نمايش بصري فوق العاده ي سينمايي را با ويژگي FPS w/Solid شاهد خواهيم بود. هفته ها بود تصاويري از اين بازي ضبط شده بود.
اما استوديو Media Molecule اجازه پخش آن ها را نمي داد ولي در نهايت اجازه پخش اين تصاوير صادر شد و الان همه به راحتي مي توانند اين تصاوير را مشاهده نمايند. به نظر مي رسد منحصر به فردترين بازي پلي استيشن ۴ در منصه ي ظهور مي باشد اين گفته را مي توانيد با نگاهي به صفحه توئيتر اين بازي و نظراتي كه در آنجا مشاهده مي كنيد، تصديق نمائيد. پروژه Zero به طور بي نظيري ذهن ها را درگير خود كرده است.
گيم پلي پر تحرك و گرافيك فوق العاده اي كه تاكنون از اين بازي درج شده است خبر از يك شاهكار در زمينه بازي هاي شوتر و اول شخص مي دهد. شايد برايتان جالب باشد كه بازي حالت Dual Shock را در PlayStation ۴ داراست. نويسنده و مدير اجرايي Zero، Johnson Erwin شخصي روياپرداز مي باشد. او هميشه روياي جهاني كه كودكان در آن در صلح و آرامش زندگي كنند، را داشته است.

انتشار تصاويري از Project Zero پروژه در حال ساخت بازي Dreams PS4

انتشار تصاويري از Project Zero پروژه در حال ساخت بازي Dreams PS4

يكي از آرزوهاي ايشان اين است كه روزي را ببيند كه هيچ كودك بي خانماني وجود نداشته باشد. شايد اين رويا در واقعيت دست نيافتني باشد ولي او در Zero سعي كرده اين موقعيت را رد Arkansas پديد آورد. او گفته است كه من به عنوان يك جنگجو احساس مي كنم در نبردي هستم كه مايل نيستم عقب نشيني كنم و با تمام وجودم Zero را قبول دارم. بچه ها بسيار آسيب پذير هستند و به كسي احتياج دارند كه به آن ها كمك كند تا قهرمان شوند.
اين كه آن ها چه كساني هستند و شايسته ي چه چيزي هستند در پروژه Zero شاهد آن خواهيد بود. شايد بسياري از مردم اطلاع نداشته باشند ولي هم اكنون بيش از صد و هفده هزار كودك بي سرپرست وجود دارند.در بتاي خصوصي باز يdreams كه مدتي است در استوديوي Media Molecule در حال ساخت اين بازي مي باشد، برخي از بازيكنان به ساخت و اشتراك بازي ها مشغول مي باشند.
بازي Dead Sapce از بازي هايي است كه بسيار خلاقانه ساخته شده است و اثري بوده است كه بسيار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه همين روند شاهد Zero خواهيم بود . بازي توسط Disarmed و Rothniel در Dreams ايجاد شده است. در اين بازي سنديكاي ۲۰۱۲ را به خاطر خواهيد آورد كه تمامي UI 3 هاي واقعا تميز و عالي مي باشند. در اين مقاله سعي شد اطلاعاتي هر چند مختصر در خصوص بازي پر محتوا و گيراي Zero در اختيارتان قرار داده شود. اميدواريم هرچه زودتر شاهد انتشار اين بازي مهيج و در عين حال ترسناك باشيم.

مركزخريد دات كام

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.